Pages

Monday, 20 June 2011

seriously , akuuu dah berubah keaa wey ? Takkk kann , Manaadalah.
Aku tak berubah kan , ramai orang kata aku dah lain . LAIN MCAM MANA ? Aku tak faham lah , aku mcam biasa jea . Apa yang lain nya ? Haiyyyyh , oukaaaaay . Aku punn tak tahu kenapa aku jadi mcam ni weyh ? aku banggang kan , Aku tanak mainkan perasaan orang wey . Aku taksuka tuuu .
 Akuu tak lupaa , aku pernah JANJI dengan kauu kan . Kauuu bergituu jugak , so I won't leave youuu (!) I don't youu HATE me . Oukaaaaay ==' I promise . Butt , Why kau tukar relationship married kea In a relationship ? Oukay , aku tahu kau ada Password aku , JANGAN SELALU BUKAK SANGAT , Aku tak suka .

Aku perlu kan masa untuk berubah Balikk (!) In need a long time , Tolong Faham akuu . Aku tak curang , Aku Nak kauuuuu beri aku masa kaaay . I don't think so , My attitude was change . Never mine .